Thursday 20 May 2021

نبود بالگرد امداد در استان ایلام؛ وضعیت وخیم یک کودک کار در پی وقوع حادثه

 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت، یک کودک کار دختر که در یک نانوایی در دره شهر استان ایلام مشغول کار بود، طی سانحه ای زیر دستگاه نانوایی گیر کرده و به شدت از ناحیه گردن و نخاع آسیب دید. به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان ایلام، با توجه به شدت جراحات وارده، این دختر ۱۳ ساله باید با بالگرد سریعا به مرکز استان منتقل میشد که به دلیل نبود بالگرد در استان نهایتا با حال عمومی وخیم، از طریق زمینی منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۰، یک کارگر دختر ۱۳ ساله در شهرستان دره شهر، طی حادثه ای در نانوایی، به شدت مصدومیت شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان ایلام، گفت: امروز دختر ۱۳ ساله دره‌شهری که در یک نانوایی مشغول فعالیت بود، زیر دستگاه‌ نانوایی گیر کرد و به شدت از ناحیه گردن و نخاع مصدوم شد.

صیدنور علیمرادی با بیان اینکه، با توجه به وضعیت حاد، این مصدوم بایستی از طریق بالگرد به مرکز استان انتقال داده می‌شد، افزود: با توجه نبود بالگرد در استان ایلام و تلاش‌های متعدد برای تامین بالگرد از استان‌های همجوار و هلال احمر موفق به انتقال مصدوم با بالگرد به مرکز استان نشدیم.

وی ادامه داد: نهایتا مصدوم را از طریق زمینی به مرکز استان انتقال دادیم که هوشیاری بیمار ۵ بوده و وضعیت مناسبی ندارد.

گفتنی است؛ در بهمن ماه سال گذشته بالگرد اورژانس ایلام حین پرواز و در ارتفاع ۲۰ متری دچار سانحه شد و سقوط کرد و پیگیری‌های لازم جهت تامین بالگرد تاکنون بی نتیجه مانده اس

No comments:

Post a Comment

اعتراض‌های سراسری؛بازداشت دستکم19 تن در شهرهای پاوه، تبریز، دهدشت، بهبهان، یاسوج، تهران، گنبد کاووس، سنندج و ارومیه

  نیروهای  امنیتی در پاوه، تبریز، دهدشت، بهبهان، یاسوج، تهران، گنبد کاووس، سنندج، ارومیه، دستکم 19 تن از شهروندان را بازداشت کردند.‌ به گزار...