Thursday 20 May 2021

فرهاد حمیداوی بازداشت شد

 خبرگزاری «ایلنا» از بازداشت «فرهاد حمیداوی» مالک پیشین باشگاه «شهرخودرو» مشهد خبر داده است.

فرهاد حمیداوی از دی‌ماه سال ۱۳۹۹ تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود.

خبرگزاری صداوسیما ۱۳ بهمن سال ۱۳۹۹ از دستگیری دو عضو بلندپایه «شهرخودرو» توسط یکی از نهادهای امنیتی خبر داد.

این خبرگزاری مدعی شد فرهاد حمیداوی مدیرعامل شهرخودرو و «فردی به نام حاجیان» از مدیران این شرکت، حدود یک ساعت قبل از ورود ماموران این دستگاه امنیتی به محوطه شرکت، از دفتر مرکزی خارج شدند و هنوز اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست.

دستور بازداشت و قرار تعقیب قضایی مدیران شرکت شهرخودرو پس از شکایت «شرکت ریگان خودرو» و «سازمان حمایت از مصرف کننده» صادر شد.

اسفند همان سال خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان، ضمن تایید این خبر، از جلسه‌ای خبر داد که میان مدیران اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مدیران شهرخودرو و رییس هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار شده بود.

در این جلسه، «فرهاد حمیداوی» مالک باشگاه شهرخودرو که پیش از این تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود، در جلسه حضور نداشت و به واگذاری در حضور نماینده تام‌الاختیار او طی شد.

پیش از این برخی از رسانه‌ها از خروج فرهاد حمیداوی از کشور خبر داده بودند.

با این وجود امروز ایلنا خبر داده است که پس از شکایات مردمی از هلدینگ شهرخودرو، فرهاد حمیدوای مالک سابق شهرخودرو با دستور دادستانی تهران بازداشت شده و به صورت موقت راهی زندان اوین شده است.

No comments:

Post a Comment

اعتراض‌های سراسری؛بازداشت دستکم19 تن در شهرهای پاوه، تبریز، دهدشت، بهبهان، یاسوج، تهران، گنبد کاووس، سنندج و ارومیه

  نیروهای  امنیتی در پاوه، تبریز، دهدشت، بهبهان، یاسوج، تهران، گنبد کاووس، سنندج، ارومیه، دستکم 19 تن از شهروندان را بازداشت کردند.‌ به گزار...