Thursday 20 May 2021

در پی امتناع از حذف مکالمات؛ ضرب و شتم و شکاندن انگشت یک خبرنگار توسط مامور حراست دانشگاه علوم پزشکی

 فائزه مومنی خبرنگار ساکن تهران که در حال تهیه گزارشی از روند واکسیناسیون یکی از مراکز بیمارستانی بود، توسط مامور حراست دانشگاه علوم پزشکی “شهید بهشتی” مورد ضرب و شتم قرار گرفت

و از ناحیه انگشت دست دچار شکستگی شد. ضرب و شتم خانم مومنی به دنبال مقاومت و امتناع وی برای حذف مکالمه های ضبط شده، صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد آنلاین، فائزه مومنی خبرنگار مراکز خبری “رویداد ۲۴” و “صبح نو” طی انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از ضرب و شتم خود توسط مامور حراست دانشگاه علوم پزشکی “شهید بهشتی” خبر داد.

بر اساس این گزارش، خانم مومنی برای تهیه گزارشی از روند واکسیناسیون به یکی از مراکز بیمارستانی مراجعه می‌کند که موقع خروج توسط حراست دانشگاه علوم پزشکی “شهید بهشتی” مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

در این گزارش آمده است: مأمور حراست از خانم مؤمنی خواسته است که همه گفت وگوهای انجام شده را پاک کند که بدنبال مقاومت و امتناع وی از این کار، مامور مذکور متوسل به ضرب و شتم این خبرنگار می شود که در پی آن انگشت دست این شهروند دچار شکستگی می شود.

وی پس از انتقال به مراکز درمانی، از ناحیه شکستگی مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

No comments:

Post a Comment

اعتراض‌های سراسری؛بازداشت دستکم19 تن در شهرهای پاوه، تبریز، دهدشت، بهبهان، یاسوج، تهران، گنبد کاووس، سنندج و ارومیه

  نیروهای  امنیتی در پاوه، تبریز، دهدشت، بهبهان، یاسوج، تهران، گنبد کاووس، سنندج، ارومیه، دستکم 19 تن از شهروندان را بازداشت کردند.‌ به گزار...