Monday 17 October 2022

ربودن پنج دانش‌آموز دختر و پسر در سروآباد توسط نیروهای امنیتی

 طی روزهای گذشته پنج دانش‌‌آموز ۱۷ ساله در شهرستان سروآباد به نام‌های پروا حسینی، شنیا حسینی، اشکان ابراهیمی، آریا مرادی و مبین مرادی توسط نیروهای امنیتی ربوده شده‌اند.

ربودن پنج دانش‌آموز دختر و پسر در سروآباد توسط نیروهای امنیتی

بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ (۱۲ اکتبر ۲۰۲۲) به دبیرستان دخترانه “سمیه” هجوم برده و با ایجاد رعب و وحشت و تهدید دانش‌آموزان این دبیرستان دو دختر نوجوان ۱۷ ساله را به نام‌های پروا حسینی و شنیا حسینی ربوده‌اند.

روز پنج‌شنبه ۲۱ مهر نیز سه دانش‌آموز ۱۷ ساله دبیرستان “کاظمی” سروآباد به نام‌های اشکان ابراهیمی، آریا مرادی و مبین مرادی توسط این نیروها ربوده شده‌اند.

یک منبع مطلع در اینباره به هه‌نگاو اعلام کرد که “گویا این پنج‌ دانش‌آموز به دلیل شعار نویسی در مدرسه بازداشت شده‌اند و مبین مرادی روز شنبه و پس از سه روز در حالی که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود آزاد شده و از سرنوشت و محل نگهداری چهار دانش‌آموز دیگر اطلاعی در دسترس نیست

No comments:

Post a Comment

اعتراض‌های سراسری؛بازداشت دستکم19 تن در شهرهای پاوه، تبریز، دهدشت، بهبهان، یاسوج، تهران، گنبد کاووس، سنندج و ارومیه

  نیروهای  امنیتی در پاوه، تبریز، دهدشت، بهبهان، یاسوج، تهران، گنبد کاووس، سنندج، ارومیه، دستکم 19 تن از شهروندان را بازداشت کردند.‌ به گزار...